آموزش فعال کردن پیج غیرفعال شده (Disabled) در اینستاگرام

چرا اینستاگرام اکانت من را غیرفعال کرده است؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام قوانین و شرایط خاص خودش را برای کاربران مقرر کرده که همه باید به آن‌ها پایبند باشند. درست در زمان ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی اینستاگرام از شما می‌خواهد تا شرایط و ضوابط فعالیت در آن را بخوانید و پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید. از این لینک می‌توانید به صفحه ضوابط و قوانین اینستاگرام دسترسی داشته باشید.
اما گاهی اوقات باوجود این‌که هیچ‌گونه فعالیتی را خلاف ضوابط انجام نداده‌اید، اینستاگرام اکانت شما را غیرفعال می‌کند. این مورد می‌تواند به دلیل اشتباه خود کمپانی باشد. به‌عنوان مثال اگر تصاویر ارسالی زیادی را در مدت زمان کم منتشر کنید و محتوای آن‌ها هم به صورتی باشد که اینستاگرام آن‌ها را با اسپم اشتباه بگیرد، احتمال غیرفعال شدن حساب شما وجود دارد. یا این‌که در یک مدت کوتاه اقدام به فالو کردن تعداد بالایی از کاربران بکنید که در این‌صورت این مورد از طرف اینستاگرام مشکوک گزارش می‌شود. به همین خاطر است که ربات اینستاگرام های فالوور در انجام افزایش فالوور دقت بسیار بالایی را به خرج داده است

به هر حال در این صورت احتمال بازگرداندن اکانت‌تان وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره آن حرف می‌زنیم.

حساب اینستاگرام غیرفعال شده‌ام را چگونه بازگردانم؟

پیش از این که مراحل را توضیح دهیم، بهتر است بدانید انجام این اقدامات به معنای بازگشت صد درصد پیج اینستاگرام‌تان نیست و احتمال غیرفعال ماندن همیشگی آن وجود دارد. از طرفی تکرار مراحل ذکر شده در ادامه در طی یک دوره می‌تواند درصد احتمال بازگشت پیج را بیشتر کند. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضی‌ها ۳ روز و برای برخی تا ۲۰ روز هم طول می‌کشد. به هر حال برای امتحان شانس بازگرداندن حساب غیرفعال‌تان مراحل زیر را بادقت دنبال کنید.

  1. زمانی که وارد برنامه اینستاگرام شدید و با پیغام …your account has been disabled مواجه شدید، به‌جای کلیک بر روی Ok، گزینه Learn more را انتخاب کنید.

 

  1. در صفحه جدید باز شده، گزینه let us know را برگزینید.

 

  1. در مرحله بعد در قسمت …If you believe your account was disabled by mistake دو گزینه Yes و No وجود دارد . No را انتخاب کنید.

 

  1. در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده مانند آی‌دی اکانت‌تان را وارد کنید. در بخش انتخاب کشور سکونت، بهتر است United States را انتخاب کنید. در این مرحله اگر از شما خواسته شده تا فایلی را آپلود کنید، آن را نادیده بگیرید.

 

  1. چند ساعت بعد باید یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کنید. در این ایمیل از شما خواسته می‌شود تا بر روی یک برگه کاغذ با دست خط خود یک‌سری شماره را که در ایمیل ذکر شده به همراه نام کاربری و نام خود بنویسید و در حالتی که آن را در دست گرفته‌اید، عکس بگیرید. در این عکس باید چهره‌تان مشخص باشد. بعد از انداختن عکس آن را سریعا در جواب ارسال کنید.

 

  1. پس از آن در ایمیلی از شما خواسته می‌شود تا اگر حساب‌تان به‌صورت بیزینسی است، مدارک مربوط به کارتان را در فایلی ارسال کنید.

بیشتر بخوانید