آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام

اگر شما صاحب یک پیج اینستاگرام پر طرفدار هستید و یا مسئول مدیریت این صفحه هستید ، قطعا با کامنت های نامربوط و بعضا توهین آمیز کاربران مواجه شده اید ، این مسئله شاید در ایران به یک نوع سرگرمی تبدیل شده است و همانطور که می بینیم ، هجوم کاربران به صفحات افراد معروف به هر بهانه ای می تواند یک انرژی منفی و یک اتفاق بد را رقم بزند.

اما یکی از راه کارهای مبارزه با اینگونه کامنت ها استفاده از ویژگی فیلتر کردن کامنت ها است. با این کار شما می توانید مدیریتی همه جانبه بر روی کامنت های خود داشته باشید و ربات اینستاگرام به صورت خودکار ناظر کامنت های شما می شود.

به عنوان مثال شما می توانید عبارت "کثیف" را فیلتر کنید ، با این کار از این به بعد از درج تمامی کامنت هایی که حاوی کلمه "کثیف" هستند جلوگیری می شود.

این ویژگی بسیار کارآمد به راحتی از مسیر تنظیمات و بخش Comment در دسترس شما خواهد بود. در این بخش شما می توانید دو بخش را مشاهده کنید ، در بخش اول شما می توانید به اینستاگرام اجازه بدهید تا از کامنت هایی که حاوی کلمات غیر مجاز از دیدگاه لیست سیاه اینستاگرام هستند جلوگیری کند و اجازه دیده شدن ان کامنت را به دیگران ندهد.

اما در بخش دوم یعنی Custom Keywords ، همانطور که گفته شد شما می توانید کلماتی را تنظیم نمایید تا از کامنت هایی که حاوی آن لغات هستند جلوگیری شود. این بخش برای کاربران ایرانی بسیار مهم و مفید است زیرا لیست سیاه اینستاگرام کلمات فارسی را پوشش نمی دهد و شما می توانید از در قسمت لیست سیاه مد نظر خود را به زبان فارسی و یا حتی فینگلیش ایجاد نمایید و خیال خود را از بابت کامنت های مزاحم خلاص کتید.

برای ایجاد چندین کلمه شما باید آنها را با ( , ) از هم جدا کنید. دقت کنید که این حرف کامای انگلیسی است و استفاده از کامای فارسی در این بخش کلمات را از هم جدا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید