استیکر سوال اینستاگرام

امروز به شما استیکر جذاب سوال را که می توانید از آن در استوری های خود استفاده کنید معرفی می خواهیم کرد. این استیکر به دوستان شما اجازه می دهد تا سوالی از شما بپرسند تا به آن جواب دهید.

این یک راه سرگرم کننده برای شروع یک گفتگو با دوستانتان است. بنابراین شما از این طریق می توانید تعامل بهتری با دوستانتان داشته باشید.

پس از اینکه عکس ، ویدئو یا متن خود را برای استوری انتخاب کردید ، از بخش استیکر ها ، استیکر Question را انتخاب کنید و سوال خود را بنویسید و آن را در هر کجای استوری که دوست دارید قرار دهید. زمانی که دوستانتان استوری شما را ببینند ، می توانند با ضربه زدن بر روی آن از شما سوال بپرسند.

شما می توانید پرسش های دوستانتان را در لیست کسانیکه استوری را دیده اند مشاهده کنید سپس بر روی هر سوالی که خواستید ضربه بزنید و به آن پاسخ دهید. با این کار یک استوری جدید به با سوال و جواب مورد نظر شما ایجاد می شود.

زمانی که شما سوال را می بینید ، آیدی پرسش کننده مشخص است اما زمانی که شما استوری را همراه با جواب سوال ، ارسال می کنید ، آیدی سوال کننده به صورت محرمانه باقی می ماند و به سایرین نمایش داده نمی شود.

همانطور که در بخش بازاریابی اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام مطرح شد ، تعامل با کاربران یکی از مهمترین بخش های در فعالیت اینستاگرامی است. در کنار استیکر نظر سنجی و امونجی اسلایدر ، استیکر سوال یک راه حل ساده دیگر برای تعامل با دوستان و دنبال کنندگانتان است که می توانید از آن برای رشد پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.

برچسب سوالات از نسخه 52 در اندروید و آی او اس وجود دارد و می توانید از آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید