ربات اینستاگرام چیست

با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی و گسترش کسب و کارها در این فضا ، لزوم استفاده از تبلیغات در این زمینه بیش از پیش نمایان شد. زمانی که شما کسب و کاری را در این شبکه مجازی آغاز می کنید ، تنها با تولید محتوای جذاب نمی توانید بر رقیبانتان غلبه کنید ، به ویژه این مورد را باید در نظر داشت که کاربران به صورت عمومی رغبت زیادی برای فالو کردن پیج های کاری ندارند. ربات اینستاگرام ، ابزاری است که تبلیغات در این زمینه را به صورت خودکار انجام می دهد و باعث افزایش فالوور شما می شود.

اگر شما هم کسب و کاری تحت اینستاگرام دارید و قصد دارید که پیشرفت مناسبی در این زمینه داشته باشید پیشنهاد می کنیم خصوصیات ربات اینستاگرام را بخوانید و با آن آشنا شوید .

ربات اینستاگرام چیست ؟

ربات اینستاگرام ، می تواند به عنوان دستیار شما در شبکه های اجتماعی فعالیت کند. زمانی که شما آغاز به کار کنید ، ویژگی های متعددی برای استفاده وجود دارد. شما می تواند به صورت هدفمند اقدام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود کنید و یا به صورت اتوماتیک به کاربرانتان دایرکت ارسال کنید. همچنین سیستمی تعبیه شده است تا برای ایجاد رفتار تعاملی و جلوگیری از ریزش فالوورهایتان ، بتوانید پست های آنها را به صورت خودکار لایک کنید. های فالوور اولین و هوشمند ترین ربات اینستاگرام می باشد که هم اکنون می توانید از قابلیت های آن استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر شما ، هر یک از قابلیت ها به صورت خلاصه توضیح داده می شود

ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام

اصلی ترین ویژگی یک ربات اینستاگرام ، توانایی افزایش فالوور اینستاگرام است.  این قابلیت ، همانطور که از نام آن مشخص است ، وظیفه دارد به صورت هدفمند برای شما فالوور جذب کند. اما معنای فالوور هدفمند چیست و تفاوت آن با سایر جذب کنندگان فالوور چیست؟

فالوور هدفمند به این معناست که شما تعیین می کنید فالوور هایتان چه کسانی باشند ، چه علایقی داشته باشند و دنبال کننده چه موضوعاتی باشند. در پنل کاربری ، شما قادر خواهید بود پیج هایی هدف را به ربات اینستاگرام های فالوور معرفی کنید ، این پیج ها مرتبط به زمینه کاری شما می باشند و قاعدتا کسانی که آن پیج اینستاگرام را فالو کرده اند علاقه مند به موضوع آن پیج هستند

فرض کنید شما پیجی در زمینه فروش پوشاک زنانه در اینستاگرام راه اندازی کرده اید ، شاید اولین نوع از تبلیغاتی که به ذهن شما برسد ، ارسال پست تبلیغاتی برای پیج خودتان در پیج هایی با زمینه کاری پوشاک زنانه است که دارای فالوور بالایی باشند. اما هدف از این تبلیغات چیست ؟ قطعا چیزی جز این نیست که فالوورهای آن پیج پر طرفدار ، تبلیغ شما را دیده و پیج اینستاگرام شما را فالو کنند. اما توجه شما را به چند مورد جلب می کنم .

  1. میزان ماندگاری تبلیغ شما در این پیج محدود است
  2. در زمان محدود ، تمامی فالوورهای آن پیج تبلیغ شما را مشاهده نخواهند کرد
  3. بسیاری از کاربران تنها پست را لایک می کنند و به متن تبلیغاتی و یا نوشته تبلیغاتی روی عکس توجهی نمی کنند

اینجاست که ربات اینستاگرام های فالوور ، بهترین جایگزین برای شما است. شما با استفاده از این ربات ، می توانید تمامی فالوور های آن پیج را تحت تاثیر خود قرار دهید و پیج خود را در معرض دید آنها قرار دهید. تنها کافی است که در سایت ثبت نام کنید ، پیج های هدف را مشخص کنید تا ربات آغاز به کار کند و فالوور هایی که مد نظر شما است را برایتان جذب کند.

مورد دومی که ممکن است به ذهن شما برسد و بسیار تبلیغ آن را در اینترنت دیده اید ، خرید فالوور است. اما آیا شما قادرید کسی را مجاب کنید که پیجی را فالو کند ، آیا می توانید به یکباره برای تعداد بسیاری از افراد این کار را انجام دهید ؟ قطعا جواب منفی است . اما راهکار چیست ؟

های فالوور این مشکل را برای شما حل کرده است. فالوور های جذب شما برای شما طبق نظر شما و علاقه مند به موضع کسب و کار یا پیج شما هستند. آنها به دلخواه خود پیج شما را فالو می کنند. همچنین کاربرانی که های فالوور برای شما جذب می کند ، فالوور ایرانی و واقعی هستند و به هیچ عنوان فالوور فیک به شما ارائه نمی گردد.

دایرکت اتوماتیک

بعد از اینکه کاربران توسط ربات اینستاگرام برای شما جذب شدند ، باید به دنبال راهی باشید تا نظر آنها را به پیج خود جلب کنید ، شما می توانید با ارسال یک پیام جذاب ، آن هم به صورت اتومایتک ، آنها را به بازدید از پیج اینستاگرام خود تشویق کنید . بدین صورت نه تنها بازدید از پست های شما باعث بیشتر داده شدن و بالا رفتن محبوبیت کسب و کار شما می شود ، بلکه وفاداری فالوور ها را به پیج شما افزایش می دهد و از کاهش فالوور های شما جلوگیری می کند

لایک اینستاگرام

اگر مدتی در شبکه های اجتماعی کار کرده باشید ، قطعا متوجه این مورد خواهید شد که کاربران توجه بسیاری به رفتار تعاملی دارند ، یعنی زمانی که شما پست یک شخص را لایک می کنید ، توجه آن شخص نیز به پست های شما جلب شده و پست های شما را لایک می کند ، برای شما کامنت می گذارد و پست های شما را به اشتراک می گذارد. قاعدتا در یک کسب و کار ، انجام این مورد برای صاحب کسب و کار ، امری زمان بر است پس استفاده از ربات اینستاگرام های فالوور به کمک شما آمده است. این امر به صورت اتوماتیک انجام می گیرد و باعث محبوبیت هرچه بیشتر پیج اینستاگرام شما می شود.

قیمت ربات اینستاگرام

یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب ربات اینستاگرام مهم است ، قیمت ربات اینستاگرام است. بحث بودجه در تبلیغات هر کسب و کاری یکی از ارکان تبلیغات به حساب می آید. شما نیز قطعا باید بودجه ای مشخص برای اینکار داشته باشید و طبق آن پیش بروید. پس باید قیمتی معقول برای خدماتی که ربات اینستاگرام به شما ارائه می دهد بپردازید.

ربات اینستاگرام های فالوور تناسب میان قیمت و کیفیت را برای شما راهم آورده است. قیمت ها طوری تعیین شده اند که نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده بسیار مطلوب باشند و شما به راحتی بتوانید فعالیت خود را به صورت مداوم داشته باشید.

همچنین شما تنها با عضویت در های فالوور و بدون هیچ پرداختی به انبوهی از امکانات رایگان دسترسی خواهید داشت که در سایر رقبا این امکانات تماما دارای هزینه می باشند.

ربات اینستاگرام تحت وب

های فالوور یک ربات اینستاگرام تحت وب می باشد. شما بدون نیاز به دریافت هیچ اپلیکیشن خاصی بر روی موبایل را رایانه خود قادر هستید از این سیستم استفاده نمایید و تنها از طریق وبسایت کارهای خود را پیش ببرید. پنل کاربری ربات اینستاگرام بسیار ساده و کاربر پسند طراحی شده است و به راحتی بدون هیچگونه دانش کامپیوتری ای می توانید ا آن استفاده نمایید.

توجه کنید اپلیکیشن های مرسوم در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام به هیچ عنوان به شما توصیه نمی شود چون تمام کاربران حاضر در آنها در جهت تبلیغات پیج خود وارد آن نرم افزار می شوند و به هیچ عنوان خریدار محصول و یا خدمات شما محسوب نمی شوند هرچند که شما را فالو کرده باشند.

نمایندگی ربات اینستاگرام

شاید به فکر شما هم رسدیه باشد که کار ساخت ربات اینستاگرام را آغاز کنید. اما در این مسیر سختی های زیاد و هزینه های فراوان وجود خواهد داشت. اما های فالوور در راستای همکاری دو جانبه میان خود و مشتریانش ، سیستم نمایندگی ربات اینستاگرام را راه اندازی نموده است تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ، تعامل بیشتری با سایت داشته باشند و کسب درآمد کنند.

در پنل نمایندگی ربات اینستاگرام شما می توانید برای خودتان عضو گیری کنید و با هر پرداختی کاربرانتان درصد سود خود را برداشت کنید. توجه کنید که هیچ پرداختی از سوی شما انجام نمی شود و تنها با لینکی که از طریق سایت به شما به صورت اختصاصی داده می شود شما قادر هستید برای خودتان عضو گیری کنید

برای آشنایی بیشتر با امکانات این سیستم می توانید از صفحه همکاری در فروش های فالوور دیدن نمایید

بیشتر بخوانید