چرا و چگونه از اینستاگرام استفاده کنیم

اینستاگرام به سرعت خود را به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین برنامه ها و ابزاری جدی برای تولید محتوا، بازاریابی و معرفی برندها تبدیل شده است و به همین خاطر است که اینستاگرام یکی از به محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که بیش از 200 میلیون عضو فعال ماهانه دارد که 60 میلیون عکس را به اشتراک و 1.6 بیلیون لایک را در روز رد و بدل می کنند. های فالوور به شما کمک خواهد کرد تا از طریق خرید فالوور اینستاگرام بتوانید در این فضای به شدت رقابتی فعالیتی موثر داشته باشید.

ذکر یک نکته کوچک می تواند اهمیت اینستاگرام را برای برند شما روشن سازد ، طبق مطالعه انجام شده در سال 2014 ، نرخ مشارکت برای برند ها در اینستاگرام برابر با 4.21 بوده است که این مقدار 58 برابر فیسبوک می باشد. این اعداد با شما سخن می گویند ، برای موفقیت برند خود از اینستاگرام به خوبی استفاده کنید تا برندتان دیده و به اشتراک گذاشته شود.

اما برای موفقیت و افزایش فالوور اینستاگرام چه کاری باید انجام داد ، باید از کجا شروع کرد و چگونه کار را پیش برد ؟

کسب و کار های زیادی هستند که با ساخت یک پیج اینستاگرام ، انتظار دریافت پاسخ و افزایش فروش و اعتبار برند خود هستند. قاعدتا یک پیج اینستاگرام مانند یک وبسایت یا یک محصول ، نیازمند تبلیغات است تا رشد مناسبی داشته باشد و تنها ساخت این پیج و نشان دادن آن به مشتری های فعلی خودمان نمی تواند برای ما کارساز باشد. توجه داشته باشید که هدف شما از ایجاد یک پیج اینستاگرام و افزایش فالوور آن ، شناساندن برند خود به کسانی است که این برند را نمی شناسند یا تنها نامی از شما شنیده اند و در مرحله دوم است که هدف ما بر روش مشتریانی است که برند شما را می شناسند و دنبال کننده شما هستند.

روش های متنوعی برای تبلیغات و افزایش فالوور پیج های اینستاگرام در وجود دارد که قطعا همه انها را در اینترنت دید اید ، از روش های فالوور های فیک تا پست های تبلیغاتی در پیج هایی با فالوور بالا. اما ربات اینستاگرام های فالوور بهترین روش را برای شما فراهم آورده است. شما به جای تبلیغات در پیج های بزرگ که تنها توسط برخی فالوور های آنها دیده می شود می توانید تمام فالوور های آن پیج را جذب کنید و هزینه ای بسیار معقول بپردازید . شما از طریق خرید فالوور واقعی اینستاگرام در های فالوور می توانید از پیج های شبیه به خود فالوور واقعی جذب کنید و پیج خود را ارتقا دهید.

تمامی امکانات های فالوور برای شما هم اکنون رایگان است و برای تست به شما 100 فالوور رایگان هدیه داده خواهد شد. تنها کافی است در سایت ثبت نام کنید و پیج اینستاگرام خود را ثبت نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید