آموزش اضافه کردن هدف

تنظیمات "منبع فالو"؛

لارم است یکی از گزینه های این بخش را که شامل لایک کننده ها / کامنت گذار / فالو کننده ها است را قبل از اضافه کردن اهداف انتخاب کنید.
لازم به ذکر است با انتخاب هر بخش فقط پیج های هدف مربوط به همان بخش فعال میشوند و در قسمت اهداف نشان داده میشوند
اضافه کردن هشتگ مکان پیج هدف اینستاگرام این انتخاب مشخص می کند کدام بخش از پیج های هدف شما از طرف ربات مورد بررسی قرار بگیرد. تغییرات در انتخاب اهداف: به منظور بالا رفتن بازده و افزایش هر چه بیشتر جذب شده ها برای شما کاربران عزیز، دو روش انتخاب هدف طراحی شده است :

روش اول: جستجو و اضافه کردن اهداف

در این روش میتوانید با توجه به هشتگ و مکان دلخواهتان، کاربران مربوطه را جذب کنید. به این شکل که در بخش اهداف بعد از مشخص کردن اهداف که شامل پیج/ هشتگ/ مکان است، و وارد کردن موضوع مورد نظرتان، بر روی گزینه جستجو کلیک کنید. اضافه کردن هشتگ مکان پیج هدف اینستاگرام بعد از اعلام نتایج جستجو می توانید موارد دلخواهتان را انتخاب و در پایین لیست گزینه ی" اضافه کردن " را انتخاب کنید، اضافه کردن هشتگ مکان پیج هدف اینستاگرام به این ترتیب هدف انتخابی شما با موضوع وارد شده توسط شما برای ربات پیوسته در حال جستجو خواهد بود تا اکانت شما فالوورهای جدید و فعال در زمینه ی دلخواهتان را جذب کند.

روش دوم: اضافه کردن لیستی اهداف( بدون جستجو )

در این روش می توانید بعد انتخاب نوع هدف که شامل هشتگ/ پیج است، در کادر پایین به صورت مستقیم هدف خود را وارد کنید و با زدن کلید اینتر در خط دیگر هدف بعدی را وارد کنید و به همین ترتیب به تفکیک در هر خط مجزا اهداف مختلفی را معرفی کنید و در آخر گزینه ی اضافه کردن را انتخاب کنید تا ربات متناسب با میل شما مشغول بررسی و جذب اشخاصی با مشخصات دلخواهتان شود. اضافه کردن هشتگ مکان پیج هدف اینستاگرام

بیشتر بخوانید