نکاتی در مورد پست اینستاگرام

تعداد پست

شما می خواهید در یاد فالوور ها یا مشتریان خود بمانید و آنها به شما وفادار باشند ، اما باید دو نکته را در نظر بگیرید. شما باید به یک عدد برای پیج اینستاگرام خود دست پیدا کنید . اگر این کار را کم انجام دهید فراموش خواهید شد و اگر زیاد پست ارسال کنید آنفالو خواهید شد.

فرمول جادوئی ای برای تعداد پست مناسب وجود ندارد. شما باید این مقدار را تست کنید و ببینید رفتار فالوورهایتان نسبت به این تعداد پست در روز چیست . برای شروع ، می توانید 2 پست در روز را امتحان کنید. سعی کنید بهترین زمان برای ارسال پست را از طریق سنجش تعامل فالوورهایتان بدست آورید و بعد از آن تعداد پست در روز را بالا و پایین ببرید و تاثیر آن را بسنجید. این پروسه نباید متوقف شود و همزمان با افزایش فالوور ، باید این پروسه را به صورت متناوب انجام دهید.

خلاقیت در پست

شما باید بتوانید کاربرانتان را مجذوب خود کنید ، تصاویر تکراری ، استفاده از عناصر معمولی ، کاربری را مجذوب نمی کند. در پست هایتان سعی کنید از خلاقیت استفاده کنید و تصاویر یا ودئو های کوتاه بسازید. پستی ایجاد کنید که کاربران آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا فالوورهای بیشتری جذب کرده و بر ماندگاری و تعامل آنها بیافزایید.

استفاده از هشتگ

استفاده صحیح از هشتگ ها در اینستاگرام ، شما را به اوج خواهند رساند. هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید و آنها را جایی یادداشت کنید. هشتگی به صورت اختصاصی برای خود ایجاد کنید و کاربرانتان را با ایجاد کمپین هایی به استفاده از این هشتگ تشویق کنید.

متن مناسب

برای تصویری که ارسال می کنید یک متن مناسب تهیه کنید ، عکس را بدون متن ارسال نکنید. در متن ، کاربران را از ویژگی جذابی که در این تصویر یا ویژگی مناسبی که در آن وجود دارد مطلع سازید.

پست های مناسبتی

در مناسبت های مختلف ، برای فالوورهایتان کاری خاص انجام دهید ، مسابقه ای راه اندازی کنید یا تصویری خاص مرتبط با مناسب را ارسال کنید و از هشتگ مربوط به آن مناسبت استفاده کنید. در این صورت شانس دیده شدن شما بسیار افزایش پیدا می کند.

کمک های فالوور به شما

ربات اینستاگرام های فالوور ، با استفاده از ویژگی پست اتوماتیک ، به شما کمک می کند تا زمان زیادی را به ارسال پست اختصاص ندهید . تنها کافی است پست ها را یکباره به ربات بفرسید تا در تاریخ و ساعت مشخص شده توسط شما ، با متن و هشتگ های شما ، به پیج اینستاگرام شما ارسال شوند.

بیشتر بخوانید