اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده در آپدیت اخیر اینستاگرام ، امکان اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام است. شما با این قابلیت می توانید احساس خود را بیشتر و بهتر به بیننده منتقل کنید.

استوری اینستاگرام هم اکنون 400 میلیون بار در روز استفاده می شود و اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام یک راه جذاب برای بهتر و نزدیکی بیشتر با فالوور هایتان به حساب می آید.

اگر اینستاگرامتان آپدیت باشد و به بخش استوری بروید ، بعد از انتخاب عکس یا ویدئو مورد نظرتان برای استوری ، در بخش استیکر ها ، یک آیکون موسیقی خواهید دید. بر روی آن بزنید تا هزاران آهنگ به شما نمایش داده شود. شما می توانید یک آهنگ خاص را جستجو کنید ، طبق حال روحیتان به دنبال آهنگی مناسب بگردید و یا طبق سبک و محبوبیت یک آهنگ را انتخاب کنید.سپس بر روی Play بزنید تا آن را بشنوید.

زمانی که آهنگ مورد نظر خود را پیدا کردید و آن را انتخاب نمودید می توانید به راحتی اهنگ را به عقب یا جلو ببرید تا بخش مورد نظر خود را که متناسب با استوریتان است انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید یک آهنگ را قبل از اینکه شروع به ضبط ویدئو کنید انتخاب کنید. زمانی که به بخش دوربین بروید ، به موزیک (زیر دکمه ضبط) بکشید. آهنگ مورد نظر را جستجو کنید و بخش مورد نظرتان را انتخا کنید سپس ویدئو خود را ضبط کنید تا آهنگ انتخاب شده در پس زمینه ویدئو شما قرار بگیرد. البته توجه داشته باشید این قابلیت فعلا تنها در آی او اس وجود دارد و کاربران اندروید باید کمی صبر کنند

زمانی که دوستانتان در حال دیدن استوری شما هستند ، آهنگ انتخابی شما را همراه با عکس یا ویدئو شما خواهند شنید. همچنین آنها می توانند نام هنرمند و نام آهنگ را مشاهده کنند.

استفاده از این ویژگی جدید اینستاگرام در کنار دیگر ویژگی ها مانند استیکر سوال باعث جلب توجه کاربران به پیج شما می شود. در تبلیغات اینستاگرام ، توجه کاربر به شما یکی از مهمترین مواردی است که باید برای آن کار کرد و بازاریابی اینستاگرام بدون توجه به تعامل با کاربر قطعا شکسب خواهد خورد.

 

بیشتر بخوانید