پیام You’re All Caught Up در اینستاگرام

شاید شما هم دوست داشته باشید هربار که به اینستاگرام مراجعه می کنید تمام پست ها را ببینید و بعد از آن اپلیکیشن را ببنید. اگر از این دسته افراد هستید اینستاگرام با برای شما خبر خوبی دارد.

امروز زمانی که مشغول دیدن پست های اینستاگرام بودم ، پیغامی با با متن “You’re All Caught Up”  به نمایش در آمد. کمی که پس های پایین تر را نگاه کردیم متوجه شدم پست های بعد از این پیغام ، پست هایی هستند که قبلا دیده ایم و تکراری هستند. در واقع شما هنگامی که این پیغام را مشاهده کردید ، می توانید مطمئن باشید که هیچ عکس یا ویدئویی را طی 2 روز گذشته از دست نداده اید.

 این پیغام در همان صفحه ای که عکس ها را مشاهده می کنید در زیر آخرین عکس دیده نشده قرار می گیرد و شما می توانید با دیدن پیغام “You’re All Caught Up” با خیالی آسوده از اینستاگرام خارج شوید.

این قابلیت به شما در وقت گذرانی کمتر در اینستاگرام کمک خواهد کرد و یکی از اهداف راه اندازی این سیستم نیز ، طبق گفته مارک زاکربرگ ، همین موضوع است. شما با این پیام می توانید از مرور تصاویر تکراری و وقت گذرانی بیهوده خلاص شوید و تایمی مفید را در این شبکه اجتماعی بگذرانید.

این ویژگی هم اکنون در هر دو نسخه اندروید و iOS وجود دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که این پیام را دریافت نمی کنید ، می توانید با آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام خود از طریق گوگل پلی و یا اپ استور ، این ویژگی را به اینستاگرام خود اضافه کنید.

 

بیشتر بخوانید