آموزش استفاده از ربات های فالوور

های فالوور در واقع یک ربات اینستاگرام است که پس از تنظیم اولیه توسط شما به صورت اتوماتیک و برنامه ریزی شده به تبلیغ اکانت شما می پردازد.
ما در این مقاله تلاش میکنیم مفاهیم و امکانات صفحه کاربری را به شما عزیزان آموزش دهیم.

1. ساختن حساب کاربری خود در سایت


در اولین قدم شما برای استفاده از امکانات سایت یک صفحه کاربری داشته باشید. دقت کنید که این صفحه کاربری هیج ارتباطی با اکانت اینستاگرام شما ندارد و شما میتوانید با هر نام دلخواهی حساب کاربری خود را در سایت  های فالوور ایجاد کنید.
برای ساختن حساب کاربری به صفحه ثبت نام مراجعه کنید

2. معرفی اکانت اینستاگرام خود به های فالوور


متاسفانه امروزه شاهد سایت های بیشماری هستیم که با استفاده از "فیک پیج" اقدام به کلاه برداری میکنند و این کار علاوه بر اینکه خیلی از مردم را متضرر میکند برای سایت هایی که کار واقعی انجام میدهند هم ایجاد مشکل میکند.
های فالوور ربات مکمل اینستاگرام شماست. حتما تا به حال گذرتان به سایت های فروش فالوور! افتاده است. اگر اطلاعات کافی در زمینه فالوور و نحوه فروش آن و موضوع فالوور تقلبی ندارید پیشنهاد میکنیم مقاله "فالوور واقعی اینستاگرام" را مطالعه فرمایید. قطعا با توجه به اطلاعاتی که قبلا داشتید و با استفاده از توضیحات سایت به این نتیجه رسیده اید که ربات های فالوور باید بتواند برای اکانت شما فالو و آنفالو انجام دهد. برای انجام این کار لازم است که شما یک بار از طریق گزینه افزودن اکانت موجود در صفحه کاربری به ربات های فالوور دسترسی لازم برای انجام این کار را بدهید.
لازم به ذکر است که شما حتما باید هنگام افزودن اکانت خود به صفحه کاربری یک ایمیل معتبر روی اکانت اینستاگرام خود اضافه کرده باشید

3. پیج های هدف شما در اینستاگرام


ربات های فالوور هوشمندترین ربات اینستاگرام است. اما مسلما نه آنقدر باهوش که بتواند موضوع پیج شما را درک کند. به همین دلیل جایی که شما میخواهید تبلیغ شما در آنجا صورت گیرد را یک بار و برای همیشه خودتان به ربات معرفی می کنید و بقیه کار را به او میسپارید. های فالوور به صورت شبانه روزی مشغول جستجو در پیج هدف شما میشود و با توجه به گزینه انتخابی شما هر کسی که در آن پیج لایک یا فالو انجام دهد توسط ربات فالو خواهد شد. برای این کار لازم است روی "جستجو و اضافه کردن پیج هدف" در صفحه کاربری خود کلیک کنید تا پنجره مربوط به اهداف باز شود.
نحوه تنظیم پیج اینستاگرام هدف برای ربات های فالوور با کلیک بر روی این گزینه پنجره ای باز میشود که در آن میتوانید کلمه ای را برای جستجو وارد کنید و گزینه جستجو را بزنید
نحوه تنظیم پیج اینستاگرام هدف برای ربات های فالوور در آخر و زمانی که در مورد یک هدف به نتیجه رسیدید از گزینه منبع فالو میتوانید انتخاب کنید که فالو کننده های آن هدف فالو شوند یا لایک کننده ها و یا کسانی که در آن کامنت میگذارند برای انتخاب انواع دیگر هدف مانند مکان یا هشتگ نیز میتوانید از گزینه نوع پیج استفاده کنید

4. تعداد فالو در هر ساعت


ربات های فالوور اکنون میداند که برای پیدا کردن افراد مورد نظر شما در اینستاگرام کجا را باید جستجو کند. چیزی که در اینجا میخواهیم در مورد آن صحبت کنیم این است که وقتی افراد مورد نظر را پیدا کردیم با چه سرعتی آنها را فالو کنیم.
شما در صفحه کاربری خود میتوانید برای ربات های فالوور برنامه ریزی کنید که چند فالو در ساعت برای شما انجام دهد. این تنظیم هم کافیست یک بار انجام شود ولی شما هر موقع که بخواهید میتوانید آن را تغییر دهید.

تعداد فالو و آنفالو ربات های فالوور در هر ساعت

4. تعداد آنفالو در هر ساعت


ما این آپشن را به صورتی دیگر در اختیار شما قرار میدهیم
به این صورت که شما فقط فاصله زمانی بین فالو و آنفالو را تعیین میکنید و ربات به صورت اتوماتیک این فاصله زمانی را رعایت میکند

طی کردن همین مراحل کافی است تا روند افزایش فالوور اینستاگرام توسط ربات اینستاگرام های فالوور آغاز شود

بیشتر بخوانید